مدل ديسك استخدام تنش سازماني فروش بهره وري مصاحبه

رفتار سازمانی

پانصدمین نوشته

پانصدمین نوشته ۱۳

همراهان گرامی این پانصدمین نوشته ای است که طی عمر این وبلاگ تقدیم حضورتان میشود. از همراهی تان، از وقتی که صرف خواندن این نوشته ها میکنید و از اینکه مرا در تجربیاتتان شریک...

تملق و توهین

نه تملق نه چاپلوسی، حقیقت و بازخورد ۰

چه وقتی که چاپلوسی میکنیم و چه زمانی که توهین میکنیم، دیگران در پی پاسخ یک سوال در مورد رفتار ما هستند: دنبال چه هستیم؟ ممکن است که نیت ما نه چاپلوسی و تملق...

خرده نوشته ها

نوشته های کوتاه مدیریتی ۲

قصد دارم از این پس نوشته های کوتاهی را در گروهی جدید به عنوان “خرده نوشته ها” در وبلاگ منشر کنم. عمده پیام این نوشته ها، تصویری است، همراه با یکی دو جمله و...

نردبان یادگیری – پله دوم

۴

این دومین قسمت از نوشته ها در مورد پله های نردبان یادگیری است. قسمت اول را میتوانید اینجا ببینید. در پله اول نمیدانستیم که نمیدانیم، یا محدودیتی داشتیم که از آن بی خبر بودیم....

نردبان یادگیری – پله اول

۵

مفهوم نردبان یادگیری  یا چهار گام شایستگی را حتماً همه میشناسید. این مدل، چهار مرحله را برای توسعه پیشنهاد میدهد. میدانم که همه با آن آشنا هستید، اما فکر کردم شاید نگاهی دیگر، یا...

میانجی گری

۱

میانجی گری نقشی است که به هنگام تعارض، مطرح میشود. به صورت کلی وقتی دو طرف یک تعارض، به سوی بن بستی پیش میروند، یا دامنه تعارض آنها بالا میگیرد، از تداوم این حالت...

روز معلم

۲

هر سال یک روز به بزرگداشت مقام معلم تخصیص داده میشود. این روز در کشورهای مختلف، متفاوت است، اما همیشه اقلاً یک روز هست. این یک روز، حتماً برای تمام زحمات معلمین کافی نیست....

همکاری با شرکتهای خارجی

۴

با تغییر فضای کسب و کار میل و زمینه برای همکاری با شرکتهای خارجی به سرعت رو به توسعه است. این یک میل و روند طبیعی است. در این راه اما تهدیدهایی هم هست....

ماه رمضان در سازمان

۲

ماه مبارک رمضان نزدیک است. این یک واقعیت است که همه ساله آهنگ فعالیتهای اجرائی در این ماه کند تر از معمول میشود، برخی گله دارند که در این ماه برنامه ها با تاخیر...